Книга Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності - Ліз Фослейн, Моллі Вест Даффі
1 267 ₴
799 ₴
- В наявності
- Код: HA7144
- +380 (50) 502-58-50
- +380 (67) 301-90-90
Про що книга «Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності» авторів Ліз Фослейн, Моллі Вест Даффі
Як за допомогою емоцій професійно зростати.
ТЕМАТИКА
Психологія, емоційний інтелект, HR.
ПРО КНИЖКУ
Нам нав’язали, що справжній професіонал придушує свої емоції та не дає волі почуттям. А якщо це неправильно? Експертки з розвитку компаній Ліз Фослейн та Моллі Вест Даффі розвінчують цей міф і запевняють: ігноруючи емоції на роботі, ми ризикуємо припуститися багатьох помилок. За допомогою прикладів та різноманітних досліджень вони доводять: успішні команди народжуються лише там, де є психологічна безпека і емоційний баланс. Відчуття успіху щодо річного звіту і підвищення зарплатні — значущі емоції, але й радість від схвального емоджі директора, злість на колегу, що не прибрав за собою, чи заздрість — не менш важливі під час роботи.
ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Для всіх, хто відчував самотність, нудьгу, розчарування, перенавантаження або невпевненість на роботі, а також для менеджерів, які прагнуть створити успішну команду й культуру.
ЧОМУ ВАРТО ПРИДБАТИ КНИЖКУ «ЕМОЦІЇ НА РОБОТІ»
У цій книжці авторки подають корисні поради та дотепні ілюстрації про ситуації, які виникали майже за кожним робочим столом. Ліз Фослейн та Моллі Вест Даффі доведуть, чому варто припинити пригнічувати свої емоції на роботі, знайти правильні канали спрямування заздрості й тривоги, створити краще і приємніше робоче місце та нарешті полюбити понеділок.
ПРО АВТОРОК
Ліз Фослейн — директорка з контенту Humu, компанії, яка за допомогою поведінкових наук працює над покращенням команд. Колонки та ілюстрації Ліз були опубліковані в таких виданнях, як Economist, New York Times, NPR та Freakonomics.
Моллі Вест Даффі — експертка з організаційного та лідерського розвитку, колишня провідна організаційна дизайнерка у світовій інноваційній компанії IDEO. Публікується в таких виданнях, як Harvard Business Review, Entrepreneur, Fast Company та Quartz.
Основні | |
---|---|
Виробник | Springos |
Вага | 900 г |
Довжина | 200 см |
Країна виробник | Польща |
Матеріал | Поліестер |
Машинне прання | Так |
Подарункова упаковка | Так |
Розмір | Полуторний |
Тип за складом | Штучний |
Ширина | 160 см |
Щільність | 300 г/м2 |
Бахрома | Немає |
Користувацькі характеристики | |
Гарантія | 14 днів |
Декорування | Рельєфне тиснення |
Додаткові характеристики | Естетично складений та перев'язаний стрічкою під колір виробу |
Колір | Голубий |
Країна реєстрації бренду | Польща |
Особливості | Двосторонні; Плед-покривало; З довгим ворсом; У подарунковій упаковці |
Призначення | На диван; На крісло; На ліжко |
Рекомендації щодо догляду | Прати при температурі 30 °С у делікатному режимі; Не відбілювати; Хімчистка заборонена; Не гладити |
Розміри | 160 x 200 см |
Склад | Поліестер |
Спальний розмір | Полуторні |
Тематика декору, малюнку | Геометричні візерунки |
Форма | Прямокутні |
Щільність, г/м2 | 300 |
- Ціна: 799 ₴